tirsdag den 9. september 2008

Facebook

Jeg kan nemt give stafetten videre i denne uge - jeg er en af dem der bruger Facebook (nok også FOR meget) og er blevet grebet af det univers.

Jeg har fundet masser af mine gamle skolekammerater, nuværende venner og kollegaer derinde og synes det er et sjovt og ja ... tidsrøvende program ... (men bare man har det sjovt ikke?¿)
Hvis du ikke ved hvad du skal bruge de mørke aftener på i vinterhalvåret er Facebook da et meget godt bud på hvor (ihvertfald for mig) underholdningsværdien er helt i top!

Jeg har med vilje fravalg MySpace udfra den betragtning, at jeg nok ikke har tid til både og ...

Hvis du vil med på min venneliste kan du søge på snesky@gmail.com eller under Tina Berg - så skulle jeg gerne dukke op ;o)

... Det er SÅÅÅÅ hyggeligt :-)

2 kommentarer:

Line sagde ...

Hej Tina

Lurer dig lige af inde på facebook så.. Håber at du har det godt..

Line

Who.Am.I sagde ...

Hej Line

Tak for hilsnen og håber da også du går og har det godt! Er du også blevet færdig som biblioteksassistent? - Jeg blev færdig her i maj - det var godt nok stressende at nå det hele i den periode - Nå men nu kan vi jo sagtens udveksle erfaringer m.v. - og se hvad hinanden laver på "fjæset" :-)